دل نگاره

چیزی شبیه درد دل است این نگاره ها

دل نگاره

چیزی شبیه درد دل است این نگاره ها

طبقه بندی موضوعی

روزنه‌ای برای نفوذ

نفوذ

توافقی شد بر سر مسائل هسته‌ای. خوب یا بد، مهم است ولی فعلا کاری با آن نداریم. حدود دو ماه است که از نهایی شدن سند برجام می‌گذرد. هنوز نه چیزی به بار است و نه به دار. نه آن‌طرف کنگره‌شان تصویب کرده و نه این طرف مجلس ما. پای هیچ برگه‌ای امضایی نیافتاده و هیچ کس تعهدی را برنتافته. ولی در همین فاصله کوتاه در مملکتمان اتفاقاتی سلسلهوار رخ داده که هر دلی را مضطرب میکند و هر دست و پایی را لرزان: زمزمه‌های راه‌اندازی مک‌دونالد، استقبال از هیئت‌های مختلف کشورهای غیردوست با آن لباس‌های مسخره‌شان!، ورود خبرنگاران شبکه جاسوسی بی‌بی‌سی به کشور، بازگشایی سفارت روباه پیر خبیث، ورود شرکت‌های اقتصادی که در گذشته با ترک کشور به ما لطمه زدند و عقد یا وعده قرارداد با آنها و.... همه و همه نگرانی را به جان دلسوزان نظام جمهوری اسلامی و انقلابش می‌اندازد.

نگران میشویم از اینکه نکند توافقمان آنقدرها هم هستهای نبوده! و یا اینکه نکند کشورهای خط مقاومت خیال کنند پشتشان خالی شده. و یا اینکه نکند فرهنگمان غربی شود و اقتصادمان وابسته. و یا اینکه گرگ استکبار روزنه‌ای برای نفوذ و راهی برای پنجه کشیدن پیدا کند و سرنوشتمان چیزی شود شبیه عراق و سوریه و یمن و... و یا بدتر از همه اینکه اسلاممان آمریکایی شود و توکلمان بر غیرخدا!

حتی اگر این قرارداد بسته شود و این پیمان اجرایی گردد، راه انقلاب، راه استکبارستیزی، برائت از مشرکان و حمایت از مستضعفان است. امیدواریم با اصلاح این مسیر و این روند اشتباه، هر چه سریعتر از نفوذ دشمن به اردوگاه اسلام جلوگیری به عمل بیاید. باید پناه برد به خدا از آن روزی که خون‌های پاک ریخته شده پای این انقلاب، پایمال شوند. 

منتشر شده در: masjednama.ir و sangaremahalle.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی