دل نگاره

چیزی شبیه درد دل است این نگاره ها

دل نگاره

چیزی شبیه درد دل است این نگاره ها

طبقه بندی موضوعی

مسلمانان! سگی وارد مسجد شده

وقتی گوشه مسجدی، خدای ناکرده، نجس شود، بر همه مسلمانان واجب است تا فوراَ آن نجاست را ازاله کنند. تا آنجا که حتی نمازشان را به وقت دیگری موکول نمایند. حرمت مسجد یک لحظه هم نباید هتک شود. چه رسد به آنکه آن مسجد، مسجدالاقصی باشد و آن نجاست، سگهای وحشی صهیونیست!

کافران به دین موسی! این بار هم برای قدس نقشه دارند و نمی‌خواهند هیچ اثری از اسلام و مسلمانان و نمادهایشان در این منطقه باقی‌ گذارند. مسجدی که تاکنون به برکت مسلمانانی که در این منطقه از حریم قدسی قدس دفاع کرده‌اند، هنوز پس از نزدیک هفتاد سال مقاومت، متعلق به مسلمانان است، را می‌خواهند بین خودشان تقسیم کنند و قبله اولمان را به کفر و شرک بیالایند. گویا انتفاضه دوم، فراموش‌شان شده است. یادشان رفته آن بار که نخست وزیرشان وارد قدس شد، غیورمردان فلسطینی چه بلایی بر سرشان آوردند.  ان‌شاء‌الله، این نقشه‌شان هم به لطف الهی و بیداری مسلمین نقش بر آب خواهد شد.

ما مسلمانان اجازه نمی‌دهیم که صهیونیست‌ها با قدم‌های کثیف و نحسشان مسجدمان را به نجاست بکشند و به آنها توصیه می‌کنیم حالا که حداکثر عمرتان بیست و پنج سال بیش نیست، همین باقی‌مانده عمرتان را قدر بدانید و آن را دائما با این کارها کمتر و کوتاه‌تر نکنید. ما به زودی سرزمینمان را پس خواهیم گرفت.

منتشر شده در سایت های مسجدنما و سنگرمحله

نظرات  (۱)

Getting your point across through writing isn’t easy, but yo2v;8u17#&e done it. I am very intrigued with the points you make and how you worded your material. Thank you for an interesting, well-written quality article.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی