دل نگاره

چیزی شبیه درد دل است این نگاره ها

دل نگاره

چیزی شبیه درد دل است این نگاره ها

طبقه بندی موضوعی

زبان دراز دشمن را قیچی کنید

گفتند با این توافق، ‌امروز دنیا به ویژه کشورهای حوزه خلیج‌فارس و اسرائیل امن‌تر از گذشته هستند. پاسخ گفتیم خوشحالیم که دنیا کمتر نگران باشد! گفتند هرگونه اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران با وجود برجام موثرتر خواهد بود. گفتیم نگران نباشید اینها در داخل و بین خودشان جنگ و دعوا دارند، مجبورند از این حرف‌ها بزنند. آنها همینطور گفتند و گفتند و گفتند و ما هرچه آنها گفتند، جوابی لطیفتر و ظریفتر! از گل نثارشان کردیم.

شگفتا! این که نشد جواب دشمن! چرا نگفتید علت ناامنی دنیا شمایید نه ما؟ چرا نگفتید جرأت دارید پایتان را از گلیمتان درازتر کنید تا چنان درسی بهتان بدهیم که مرغان آسمان به حالتان زار بزنند؟ مگر نمی‌دانید لحن صحبت کردن با دشمن را هرچه ملایم‌تر کنی و ظریف‌تر، آنها جری‌تر می‌شوند و درنده‌تر؟ جواب دادن به دشمن همیشه باید محکم باشد و دندان‌شکن، تا خدای نکرده دشمن احساس ضعف و نفوذپذیری در صفوف مسلمین نکند و چنگالش را برای یورش به جان و مال و ناموس آنان تیز نگرداند. هر چقدر هم که کشوری مثل آمریکا ثروتمند باشد و ابرقدرت، باید بداند ما ملتی نیستیم که بنشینیم و تهدید دشمنان را نظاره کنیم. اگر تهدید کنند، تهدید می‌کنیم. اگر حمله کنند، حمله می‌کنیم. ما عزتمان را به زحمت و با دادن خون به دست آورده‌ایم و به راحتی آن را از دست نخواهیم داد.

واقعیت این است که توافق، دشمن را با ما دوست نکرده، بلکه زبانش را درازتر کرده است. از دشمن نهراسید و صریح پاسخشان را بگویید. این زبان را قیچی کنید. 

منتشر شده در: masjednama.ir و sangaremahalle.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی